GY.I.K.

Tudok emailben rendelést leadni?

Sajnos emailben nem lehet rendelést leadni! Kizárólag a webáruházban leadott megrendeléseket tudjuk teljesíteni.


Mikor érkezik meg a megrendelésem?

A megrendeléstől vagy átutalás esetén az összeg beérkezésétől számítva
a kiküldési idő, gyártással együtt maximum 10 munkanapot vesz igénybe!


Mit tegyek ha el szeretnék állni a vásárlástól?

Erre webes rendelés esetén 14 nap áll a rendelkezésemre.
A weboldalunkon található „Letölthető dokumentumok” oldalon töltsd le az elállási nyilatkozat pdf-et.
Miután kitöltötted küldd el nekünk az info@ekszijkiraly.hu email címre.


Utánvéttel rendeltem, de mi van ha nem veszem át?

A futárszolgálatok sem dolgoznak ingyen.
Utánvét esetén az át nem vett csomagok szállítási költségét is ki kell fizetnünk, ezért ha nem álltál el a vásárlástól ezt minden esetben kiszámlázzuk és jogi úton behajtásra kerül!
A részleteket az ÁSZF tartalmazza!


Gyártási hibás terméket kaptam, mi a teendő?

A weboldalunkon található „Letölthető dokumentumok” oldalon töltsd le a gyártási hibás termék pdf-et.
Miután kitöltötted küldd el nekünk a hibás termékkel együtt a központi címünkre. Minden esetben orvosoljuk a problémát.


Telefonon tudok érdeklődni?

Jelenleg még webáruházként működünk, ezért az ott található email címen vagyunk elérhetőek.


Személyesen átvehetem a rendelésem?

Jelenleg még nincs rá lehetőség.